Hoofdmenu
Spring naar de primaire inhoud
Spring naar de secundaire inhoud
Welkom
Nieuws en agenda
Over Karen Faber
Doelstellingen en activiteiten
Weblog
Blog Training mei/ juni 2014
Blog Training november 2013
Blog FMK over ‘denken’
Blog FMK over stilte, juni 2015
Blog FMK over de tijd, juni 2015
Artikel voor ouders over filosoferen met kinderen juni 2016
Lesprogramma’s
Project Duurzaam Samenleven; Kinderraad Nijmegen
Methodiek en begeleidingsstijl
Wat leer je door te filosoferen?
Waarover filosoferen?
Wat zeggen kinderen?
Trainingen
Workshops
Basistraining
Verdiepingstraining
Training Inleiding in de Filosofie
Masterclass/ Intervisiedag voor gevorderden
Training In gesprek met kinderen
Training op vier dagdelen
Socratische gesprekken
Wat is een socratisch gesprek?
Voor wie is een socratisch gesprek geschikt?
Wat betekent filosoferen?
Filosoferen in het onderwijs
Waarom filosoferen?
Bronnen
Beeldfragmenten
Filosoferen met kinderen en jongeren
Morele educatie en burgerschapsvorming
Filosoferen in organisaties
Socrates en de socratische methode
Links naar websites
Contact
Berichtnavigatie
←
Vorige
Leren door hardop samen na te denken deel 2
Leren door hardop samen na te denken deel 2
Reacties zijn gesloten.